تیوال atefeh irani | دیوار
S3 : 08:48:39
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
atefeh irani
درباره نمایش ملاقات i
اگرچه نمایش خوبی بود اما همون لحظه اول که فهمیدم به تماشای "ملاقات با بانوی سالخورده" اومده ام همه چیز برام فرو ریخت و اصلا درگیر اثر نشدم و با وجود اینکه سالهاست مخاطب جدی آقای پیروزفر هستم باید بگم این کار رو اصلا دوست نداشتم و مدام این نمایشنامه به کارگردانی آقای حجازی‌فر جلوی نظرم بود.
همه چیز در این اثر معمولی بود.
atefeh irani
درباره نمایش ریچارد i
تا اینجا ۴۹ نفر این نمایش رو دوست نداشتن ، با توجه به اینکه خودم از طرفدار های این نمایش و در کل نمایشهای آقای نعیمی هستم ، برام جالب بود که کاش توضیح می دادند چرا این نمایش رو نپسندیدند و در این دوره چه نمایشی رو می پسندند .
و اینکه ای کاش از ابتدا این نمایش در ساعتی مناسبتر اجرا میرفت تا با استقبالی شبیه شب آخر مواجه میشد . حیف از این نمایش که بسیاری از دیدن اون محروم ماندند
عاطفه گندم آبادی، میترا، محمد لهاک، امـیـر، بابک، جهان و امیر این را خواندند
زهره مقدم این را دوست دارد
کلیت نمایش خوب بود و سبک مدرنش رو بسیار دوشت داشتم. اما کفه ترازو در سمت پرداخت بعضی شخصیت ها مثل شقایق فراهانی بسیار سبک بود. مقایسه کنید با پیک خبر رسانی که در اواخر کار میاد و کلا سنگینی نمایش رو از بین می بره و در نیمساعت آخر شما رو شارژ میکنه برای دیدن ... دیدن ادامه » پایان بندی زیبای کار.
همجنین پرده های متعددی که عوض شد و برای هر کدوم هم یک آنتراکت ۵ تا ۱۲ دقیقه ای از حرکات موزون تکراری و بی مورد به مخاطب تحمیل میشه که من دوست نداشتم.
باله و رقص های اپرایی چیزی نیست که ما اینجا داشته باشیم و انجام بدیم. تکرار یکسری شبه رقص اون هم به کرات در یک اثر مدرن واقعا خسته کننده ست.
هر چند یکی دو تا از رقص ها بسیار دیدنی بود و اگر همون چند تا رقص خوب می بود و برای همه پرده ها بهش آب بسته نمی شد بسیار چشم نواز تر و گیراتر می شد.
البته من دو ستاره رو به نمایش دادم و برای من هم جای تعجبه مثل شما که به راحتی تمام نقاط قوت این نمایش نادیده گرفته بشه و کسی اون رو صرفا دوست نداشته باشه!
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
بعضی ها رو هیچی راضی نمیکنه حتی اگه ال پاچینو رو در تاتر برادوی ببینن بازم ناراضی هستن
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
با تشکر خانم مقدم ، به نظر من هم خانم فرهانی برای این نقش اشتباه انتخاب شده بودن ، البته در حقیقت روزهای آخر به جمع پیوسته بودن و متاسفانه یکی از صحنه های تاثیر گذار این نمایش از بین رفته بود. به هر حال یک ساعت از نمایش حذف شده بو ، شاید رقصها در اون شرایط ... دیدن ادامه » تاثیر بیشتری داشت
۰۲ مهر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره نمایش ریچارد i
ریچارد هم یک کار خوب دیگر از آقای نعیمی دوست داشتنی

#سقراط یکی از نمایشهای خوبی بود که دیده بودم و بعد از اون نمایشهای #ترور ، #شرق_دور_شرق_نزدیک و #شوایک باعث شدن مطمئن بشم #حمیدرضا_نعیمی کارگردان و نویسنده قابل اعتماد در صحنه نمایش است که برای پول و وقت و شعور مخاطب ارزش قائل است . آثارش در ذهن میمانند و همیشه دچار فکر و لذت توامان میشوم . کارگردانی که قبل از نمایش در سالن حضور داره و به همه خوش آمد میگه و اگه مشکلی پیش اومده باشه با روی باز حل میکنه .
همه ی اینها باعث شد شب اول نمایش ریچارد بهش اعتماد داشته باشم و به دیدن این نمایش خوب برم ، و از متن جذاب و مجموع نمایش لذت ببرم و پیشنهاد میکنم حتما به دیدن این نمایش بروید .
نقاط قوت مثل همیشه بازی بازیگرها و طراحی لباس و متن خوب و کارگردانی قوی اثر بود که باعث شده بود زمان نمایش رو متوجه نباشیم ... دیدن ادامه » و مدام منتظر باشیم که انتهای نمایش چه خواهد شد و البته نقاط ضعف در مقایسه با دیگر آثار آقای نعیمی ( و البته نه آثار دیگران) طراحی صحنه بود.

سپاس از اینکه همراه شدید و نظرتان را با ما به اشتراک گذاشتید
۱۴ مرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره نمایش رومولیت i
با حال خوش بعد از دیدن این نمایش از سالن خارج شدیم ،
قطعا ماجرای دلدادگی دو عاشق غربی که زاده ی ذهن نویسنده ی خلاقی به نام شکسپیر بوده اند ، زیبایی ها و نکته سنجی های دلدادگان شرقی همچون لیلی و مجنون را که از حقیقت به اسطوره رسیده اند ، ندارد .
اما مصطفی کوشکی به همراه تیم خوبش( مخصوصا در بخش موسیقی و طراحی صحنه) ، به این قصه رنگ تازه ای بخشیده و بر جذابیتهای آن افزوده است تا وقتی از سالن نمایش خارج میشویم دچار احساس خوب باشیم‌.
به هر حال دیدن این نمایش اگر هنوز فرصتی هست توصیه میشود اگرچه متن اثر چندان تاثیرگذار نیست اما بازیها ، صحنه و البته موسیقی بسیار خوب و خلاقانه ی آن که همگی نشان دهنده ی هنرمندی کارگردان است دلیل مهمی برای دیده شدن ِ نمایش رمولیت میباشد .
با تشکر فراوان از جناب کوشکی و انتخاب گروه خوب
یک نمایش کاملا معمولی
atefeh irani
درباره نمایش رومولیت i
چرا افرادی که نمایش رو دوست نداشتن یا متوسط دونسته اند اصلا نظر نمیدهند . چند وقته هر نمایش خوب و بدی که میریم همه با تعریف در تیوال مواجه بوده اند . و اصلا از روی قضاوت دیگران نمیشه هیچ کاری رو انتخاب کرد.
چون اگر غیر از این تعریفا کسی چیزی بنویسه کامنتش توسط دوستان محترم تیوال هاید میشه.
۰۶ خرداد ۱۳۹۷
خب الان مشکل اینه که من خودم هم از این نمایش راضی بودم نمیتونم قضاوت کنم چقدر این جمله شما میتونه صحت داشته باشه اما واقعیت اینه که دیگه چندان نمیتونم بر اساس تعاریفی که اینجا میشه به دیدن نمایشها برم
۱۱ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره نمایش دپوتات i
شما که تخفیف دانشجویی گذاشتین دیگه چرا ردیف 9 به بالا
کاش وقتی لطف می کنید و دانشجو را در نظر میگیرید کامل باشه لطفتون نه با تبعیض
سیدمحمدصادق سیادت و مریم زارعی این را خواندند
نیلوفر و الهه الف این را دوست دارند
باسلام
برای دانشجویان، در طول روزهای مختلف تخفیفات بسیار ویژه ای در نظر گرفته بودیم که در پیج نمایش اعلام می شد و دانشجویان از آنها استفاده می کردند. بدون شک به شخصه تمام تلاشم را می کنم تا این موضوع را نیز حل کنم.
۲۶ فروردین ۱۳۹۷
کد تخفیف تقریبا از همون روز که به ردیف ۳ انتقال پیدا کرد ، دیگه کار نمی کرد و تخفیف دانشجویی رو برداشتن
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
کد تخفیف تقریبا از همون روز که به ردیف ۳ انتقال پیدا کرد ، دیگه کار نمی کرد و تخفیف دانشجویی رو برداشتن
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره نمایش الیور توییست i
برای فردا ساعت ۳ یک عدد بلیط در جایگاه ویژه به قیمت ۷۰ موجود است در صورت تمایل با شماره 09122392060 تماس بگیرید
رضا علی پور این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره نمایش زندگی در تیاتر i
سلام تمدید میشه ؟
ماهرو رستمی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره نمایش پدر i
من دوشنبه شب با دوستان رفتم به دیدن نمایش و کاش از قبل مطرح میشد که شب خبرنگاران و عکاسان است تا ما هزینه نکنیم برای دیدن نمایش همراه صدای چلیک چلیک مدام عکاسان و همراه نور گوشی های موبایلی که مجاز به عکاسی و فیلمبرداری بودند . در نیمه اول نمایش جهت خلاصی از این سر و صدا ها جامون رو عوض کردیم و به ردیفهای عقب پناه بردیم که اونجا هم مشکلات خودش رو داشت و دید بسیارمحدودی به صحنه داشتیم و آنجا هم از موبایل های دائم روشن افرادی که جلو نشسته بودن در امان نبودیم . کاش با توجه به قیمتهای بالای نمایشها حداقل این موارد ساده در نظر گرفته شود
متاسف شدم واقعا از اتفاقاتی که افتاده، دیدن تاتر با اعمال شاقه .
۱۱ آذر ۱۳۹۶
حمیده جان شما میتونید جمله ها را نصفه و نیمه بخوانید،اما اگر قرار است از جمله من علیه من استفاده کنید باید جمله را به طور کامل مرقوم بفرمایید!! من نگفتم از دیدن صندلیهای خالی خوشحالم،عرض کردم از اینکه عدم استقبال، باعثِ کاهش قیمت بلیط شد خوشحالم..این ... دیدن ادامه » دو تا جمله خیلی با هم فرق دارند..
همون طور که یک سری از هنرمندان این حق رو برای خود قائل هستند که کارِ خود را با هر قیمتی که دوست دارند،به روی صحنه ببرند و براشون مهم نیست که منِ نوعی اون کار رو نتونم ببینم،( در واقع داره به طور غیر علنی من رو نادیده میگیره) من هم خوشحال میشم اگر ببینم عده ای به خاطر قیمت بالا امثالِ این کارها را تحریم میکنند..چرا که نه؟؟!!
۱۳ آذر ۱۳۹۶
سلام
در خصوص مزاحمت تماشاگرنماها، باید عزمی همه جانبه رخ بده.
پیش از ما تماشاچیان، مسئولین سالن و عوامل نمایش باید این زحمت رو متقبل بشن که در هر سانس و پیش از شروع نمایش، با لحنی کاملا جدی که ناشی از عزم اونها برای اخراج فرد خاطی از سالن خواهد بود؛ مساله ... دیدن ادامه » رو روشن کنند برای تماشاچی ها.
در طول یکسال اخیر که متاسفانه شاهد افزایش چنین بی نظمی در سالنها بودم، تنها با یک مورد تأدیبی مؤثر روبرو شدم اونم توی سالن سنگلج بود!
به محض شروع نمایش، عوامل سالن، چارچشمی منتظر بودن تا از یه جایی نور موبایل بزنه بیرون! بلافاصله نور لیزرهای دستی شون رو روی اون فرد مینداختند و اون شخص از فرط خجالت و شناخته شدن، کمتر از چندثانیه بعد، گوشی رو خاموش می کرد. یا در مورد پچ پچ ها و اظهارنظرهای بیمورد و با صدای بلند که مزاحم بقیه میشد هم یه جوری طرف رو متوجه می کردند با همون لیزرها..
ولی شخصا مدتیه که خودم اعتراض میکنم. اول با صدای آهسته و اگر تکرارش کرد، جوری تذکر میدم که دیگه بهانه ی نشنیدن نداشته باشه. مزاحم بازیگرها ممکنه بشه اینکار، ولی چاره ای نیست وقتی مسئولین بی توجهند!
۱۴ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره اشتراک تیوال+ i
متاسفانه همچنان پیام اسنپ نمیاد و من فقط یک یا دو بار این پیام رو دریافت کردم ،
بگذریم از اینکه تخفیف اون هم ۵۰ % شامل بیشتر اجراها نمیشه و محدود به چند اجرای مهجور است .
مریم زارعی این را خواند
درود بر شما
دقت نمایید شما برای برخی اجراها یک شماره ۰۹۳۵ و برخی یک شماره ۰۹۱۲ درج فرمودید، که سیستم پیامکی ما همه موارد را در وضعیت «رسیده به گوشی» نمایش می‌دهد.
۱۴ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره اشتراک تیوال+ i
متاسفانه پیام مربوط به اسنپ اغلب ارسال نمیشود
درود بر شما
منظور شما از پیام مربوط به هستم چیست؟
۲۴ آبان ۱۳۹۶
سلام
ببخشید
پیام مربوط به اسنپ دریافت نمیشود.
۲۹ آبان ۱۳۹۶
درود بر شما
دقت نمایید شما برای برخی اجراها یک شماره ۰۹۳۵ و برخی یک شماره ۰۹۱۲ درج نمودید، که سیستم پیامکی ما همه موارد را در وضعیت «رسیده به گوشی» نمایش می‌دهد.
۱۴ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام دو عدد بلیط برای یکشنبه 7/8/96 باکس وسط ردیف دو موجود میباشد درصورت تمایل همینجا اعلام کنید
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بسیار تشکر میکنم از آقای نعیمی ، باز هم یک کار خوب دیگه ، صحنه های زیبا ، موسیقی خوب ، بازی های عالی ، و یک متن گیرا.
فقط کاش ساعت اجرا به جای نه شب ٧شب بود همین حتی ٢و نیم بودن کار هم طولانی نبود فقط زمان آن زودتر میشد .
به هر حال نمایش بسیار خوبی بود .
باز هم سپاس از جناب نعیمی ، جناب آییش بازی بسیار خوبشان و زحمات همه عوامل .
انصافا خسته نباشید
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره نمایش مطرب i
با احترام فراوان برای آقای فرهانی عزیز
شب خوبی بود
نمایش موزیکال خوبی بود .
و امیدوارم روح خسته آقای فرهانی با استقبال از این نمایش التیام یابد .
موفق باشن و شاد
پیشنهادم هم دارم
اگر بخشهایی از نمایش حذف شود میتواند نمایش جذاب و پرمخاطبتری باشد
در بسیاری از موارد میتوان گفتگوها رو کمتر کرد و یا ریتم کار رو تند تر کرد .
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره نمایش افسون معبد سوخته i
فقط مشکل اصلی دوستانی که روی پله ها فشرده مینشینند بود متاسفانه من ردیف اول بودم و بخش راست صحنه رو به علت حضور این دوستان از دست دادم نشستن 3 نفر روی پله جلوی دید افرادی رو روی صندلی های کناری نشسته اند رو میگیره
آوا فیاض این را خواند
پریسا ذکاوت و وحید مقدم این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره نمایش افسون معبد سوخته i



گاه احساسی را که ریشه در خودخواهی ما دارد به اشتباه عشق میخوانیم و مجبور می شویم برای این اشتباه و رسیدن به حقیقت و چیستی واقعی عشق تاوانی به اندازه عمر پرداخت کنیم.

این خلاصه ای از یک نگاه بود به افسانه ی معبدی که دوست دارانش را تا هلاکت وجود می کشاند تا آنجا که از خودش هم خاکستری و افسانه ای بیش نمی ماند.

در یک طرف قصه مردی که در گمان خود عاشق زنی است و شاید در حقیقت پیرو غرایز خویش ،

و در سوی دیگر زنی که عاشق قدرت است و رسیدن به حد کمالی که بودا آن را لایق زنان ندانسته.

از میان این دو تن یکی که لایق تر است باید بماند و دیگری باید آواره شود. و اینگونه سیاست و نیرنگ میماند و و آن فریب خورده با دلی آکنده از کینه آواره میشود.

یکی هفت سال ریاضت همراه با آتش کینه دارد و در نهایت رسیدن به جادوی وسوسه و فریب برای انتقام و دیگری هفت سال ریاضت همراه با ترس از دست دادن قدرت و در نهایت رسیدن به خاکستری از سقف آرزوهایش و هر دو از مسیر جا مانده و گمشده.

در ... دیدن ادامه » سطرهای این نمایش زیبا اسطوره ها و افسانه های کهن زنده شدند و مردند.

قصه همان قصه ی آدم است و شیطان قصه آدم است و حوا و یا قصه قصه انسان درمانده و گمشده است، انسان جامانده از عشق.

قصه حسرتهایی که با خود میکشانیم به هر کجا که میرویم

قصه کینه هایی که بر دل داریم و سنگینیش توان حرکت کردن و رسیدن به زیبایی را از ما ربوده است.

قصه ای متفاوت از عرفان و سیر و سلوکی که میشناسیم اما مشابه آنچه به آن عمل میکنیم. و شاید برای همین است که در لباس و هیات کشوری دور به نمایش آمده است اما به ذهن آشنا و نزدیک است.
تماشای یه نمایش خوب با دکور،موسیقی ،بازی ، کارگردانی و در نهایت نویسندگی خوب نغمه ثمینی ارزش وقت گذاشتن ، لذت بردن و در فکر فرو رفتن را دارد.


گلنوش سرور، آوا فیاض و سحر سیف الهی این را دوست دارند
سپاس از حضور شما
۱۲ آبان ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
atefeh irani
درباره نمایش هم هوایی i
"هم هوایی" تکه ای از زندگی هر روز زنان این سرزمین
تکه ای عریان و بی نقاب
سرگذشت سروهای ایستاده دلشکسته
سرگذشت من ،خواهرم ،مادرم
از نمایش که بر میگردی باید تا صبح را قدم بزنی
اگر زن باشی و تنها و نشود
باید به جان اطاقت بیافتی
گر گرفته ای
سالها پنهان کرده ای غمهای زنانه ات را و حال عیانت کرده اند
سالها بغضت را بلعیده ای و پنهان شده ای در آشپزخانه ،کنار میز اتو،پشت جارو برقی
نمیدانم حالم خوش است از دیدن نمایشی با یک حرف خوب یا خرابم از دیدن تکه های زندگیم
اما خوب میدانم مخاطب این نمایش مردان سرزمینم هستند و بازیگران آن تمام زنان سرزمینم