تیوال lilibani | دیوار
S2 : 13:44:13
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
lilibani
درباره نمایش ستاره شناس i
همه چیز را دوست داشتم. سادگی دکور، لباس، بازی بازیگران، داستان و نحوه تغیر مکان فقط با تغییر در نورپردازی.... فقط می‌توان گفت چون همگان فرانسوی بلد نیستند شاید اگر ترجمه آهنگ فرانسوی آن بالانویس می‌شد برای دیگر تماشاچیان قابل درک‌تر می‌شد. فکر کنم آهنگ Jean - François Michael - Je Pense à Toi -1971 بود اگر اشتباه نکنم. در هر حال خسته نباشید میگم به تمام عوامل و کارگردان محترم.
کیمیا فاضل، مجید و اصغر نوری این را خواندند
خیلی ممنون دوست عزیز

ترانه penser à toi (فکر کردن به تو)
شعر: الن بُرن
آهنگ: حسین آگنج
خواننده: نازیلا باباپور و اصغر نوری

فکر کردن به تو
گرانبهاترین سکوتم می ماند
طولانی ... دیدن ادامه » ترین و پرهیاهوترین سکوت.
تو در منی همیشه
مانند قلب ساده ام
اما قلبی که به درد می آورد
زخمی که به زندگی وا می دارد.

ترانه آخر نمایش، شانزه لیزه، از ژو دسن است.
۳۰ شهریور
سپاس و درود. اتفاقا من و پسرم هر دو فرانسه می‌خوانیم و متوجه معنای شعر بودیم. اشاره‌ام به جو اطرافمان بود. باز هم تشکر و موفق باشید.
۳۱ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تماشاچیه که مهمه ..... این جمله‌ای است که وقتی بازیگرها می‌خواهند یک نفر را از سر باز کنند می‌گویند و نمی‌دانند واقعاً این تماشاچی است که مهم است، چون آنها بازی خود را می‌کنند و می‌روند و این تماشاچی‌ست که می‌نشیند و فکر می‌کند و فکر می‌کند و این فکر مثل خوره از درون او را می‌خورد ... حتی بعد از بیست سال.
هر نمایش که می‌بینیم، هر موسیقی که می‌شنویم و هر کتابی که می‌خوانیم بر ما و روان ما اثری می‌گذارد و ما دیگر هرگز آن آدم قبل نخواهیم بود.
تبریک می‌گویم به کارگردان و گروه بازیگری... به خصوص بازیگر نوجوان امشب.
ممنون از تون
۰۲ مهر ۱۳۹۷
بیان ماهرانه چنین روایتی که به سادگی ناتوانی کودکانه در درک حقایق، بی‌قیدی یا استیصال مادر از برآوردن نیازهای اولیه خود و فرزندانش و بی‌اعتنایی عشاق را به نمایش درآورده حقیقتاً دست مریزاد گفتن دارد.
۰۳ مهر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سئوالی دارم اگر دوستی محبت کند و پاسخ بدهد سپاسگزار خواهم بود.:
قبلاً وقتی نمایشی می‌دیدیم گزینه‌ای وجود داشت به اسم نمایش را دیدم و می‌شد آن را بر حسب درجه هم رتبه داد. مثلاً "دیدم و دوست داشتم."، "دیدم و دوست نداشتم" یا فقط "دیدم.". البته در مورد نمایش شب آخر دیگر پاسخگو نبود و این گزینه تا زمان فروش بلیط کار می‌کرد.
مدت‌هاست که آن را نمی‌بینم. حذف شده و یا تغییر مکان پیدا کرده است؟ الان فقط گزینه "می‌خواهم ببینم" با چند ستاره را زیر هر نمایش می‌بینم.
میترا این را خواند
سلام... اون ستاره ها همون نمره بندی ای که گفتید هستن و با علامت‌ زدنشون در قسمت پروفایل جزو آثاری که تماشا کردید نشون داده میشن.
۰۵ شهریور ۱۳۹۷
چرا، بعد از اتمام نمایش هم هستند دکمه ها
۰۵ شهریور ۱۳۹۷
تشکر ... پیدا کردم ممنون.
۰۵ شهریور ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
lilibani
درباره نمایش واندالاواندا i
معنی واقعی کار با لوازم ساده صحنه در صورتی که کاربردی ساخته شده باشند را فهمیدم. با ساده ترین ابزار صحنه ما از دشت‌ها با اعماق دریاها رفتیم و همان چند قطعه بز و گاو و مرغ شدند. همان چند تا گلوله کاموایی، کرم و مورچه و جوجه شدند. یک قطعه طناب، تبدیل به خوک شد. خلاق، شاد، پرمحتوا و ساده. زبان داستان مهم نیست... داستان‌گو و روایت آن مهم است و پیامی که در پس آن نهفته شده.
سپاس از سرکار خانم برومند که حضور داشتند. آقای فردریک پتی، مدیر و کارگردان کمپانی Théâtre de la Massue با نمایش «کوچکترین نمایش انتهای دنیا» هم در بین تماشاگران بودند.
تجربه قشنگی بود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
lilibani
درباره نمایش ریچارد i
آن رقص به خصوص، پس از مرگ و کشته شدن نجیب زادگان دقیقاً چرا؟
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بی نظیر! تجربه ای جدید و ناب! موسیقی رعب آور با حرکاتی کودکانه و کنجکاوی زلال. صدایی از گذشته و نگاهی به آینده. ارزش هر سه روز دیدن را دارد.
محمد لهاک، میترا و عاطفه گندم آبادی این را خواندند
شاهین این را دوست دارد
ممنون نظر گذاشتید.

من فردا دارم میرم ببینم کار رو . بلیط ها شماره صندلی ندارد. چطور ساماندهی می کنند سالن را و صندلی ها رو؟
۰۳ شهریور ۱۳۹۷
خیلی لطف کردید عزیزم. ممنون برای توضیحات
۰۴ شهریور ۱۳۹۷
شوق تماشای آن برای امروز دو چندان شد.
۰۴ شهریور ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
lilibani
درباره گیم تیاتر غیرمنتظره i
داستان از ابتدا برای ما لو رفت. خیلی ساده فقط به خاطر حرفه‌ای نبودن اهالی کافه. شاید دید ما طور دیگری باید می بود. ولی ما با دید دیگری با آن روبرو شدیم.
ما یک ساعت زود رسیدیم. جایی بود که نمی‌شناختیم و نگران از پیدا نکردن مکان و جای پارک، برای همین گفتیم زودتر می‌ریم و در کافه چیزی می‌خوریم و می‌نوشیم تا نمایش شروع شود.
از همان بدو ورود به ما گفتند قرار است چه شود و چه مکان‌هایی به ترتیب نمایش در آن‌ها رخ می‌دهد و کمی بعد دو خانم جوان هم به میز ما پیوستند و هر چه که مانده بود را آن‌ها گفتند. نور علی نور....
آنقدر از پایان سر هم بندی شده و سریعش هم دلخور شدیم که حدی نداشت. در هر حال می‌شد با کمی حرفه‌ای گری و آموزش به دیگران، شب خوبی برای مخاطب ایجاد کرد. برای ما نشد که نشد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایشنامه را قبلا در موزه مقدم خوانده بودم. اجرای زیبایی از آن را دیدم که علاوه بر مطابقت با متن، با هنرمندی تغییرات ظریف شیرینی در آن داده شده بود که دیدنش را برای همه مخاطبان (بالاخص آن ها که فرانسه نمی دانند) دلنشین می کرد.
اجرا، بازیگران، صدا، موسیقی، نور و کارگردانی همه در سطح بسیار بالایی بود. تبریک!
امیر، مریم زارعی، فرزاد، عاطفه گندم آبادی و امیرمسعود فدائی این را خواندند
Samira این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
lilibani
درباره نمایش شرقی غمگین i
صدابرداری حرفه ای، مجموعه موسیقی دلنشین
صدابرداری حرفه‌ای؟!
مگه فیلم سینمائیه؟!
۰۴ بهمن ۱۳۹۶
اقای فدایی ..خیلی کانتتون خوب بود :))
۰۴ بهمن ۱۳۹۶
لطف دارید خانوم!
۰۴ بهمن ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لینک امکان خرید بلیط اینترنتی ندارد؟
کار قبلی گروه به نام نمایش اتاق انتظار (Sale d’attente) را با لذت تماشا کردم. این سبک کار بسیار جذاب بود و معارفه نویسنده نمایش توسط آقای مودبیان قدمی آموزشی برای من محسوب می شد.
۰۱ شهریور ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چه شبی، چه افتتاحی، چه بداهه گویی های شیرینی، چه نمایش و چه ساز و نوایی، ... همه و همه به غایت عالی. جای همگی خالی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عاشقانه نمایش، اجرا و داستان را دوست داشتم. حال و هوای قشنگ نمایش یک سو، عظمت دریافت واقعیت در چند دقیقه آخر و از پا درآمدن در برابر ارائه ظریف و بدون اشاره مستقیم به موضوع از سوی دیگر، باعث شد این نمایش به یکی از زیباترین ها تبدیل شود.
براوو به تمام عوامل، آفرین بر این انتخاب (داستان و هنرپیشه های بسیار با ارزش) که موفق به خلق چنین شبی شدید و تبریک به ما تماشاچیان که موفق به تماشای آن شدیم.
مهرداد و زهره مقدم این را خواندند
در ضمن خیلی خوشحالم که صحنه آخر نمایشنامه (صبح روز بعد) در اجرا حذف شده است.
۲۱ مرداد ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
lilibani
درباره نمایش مفیستو i
امروز چه روزیه؟
امروز چه روزیه، اتو؟
دوشنبه ..... سال 1933
حالا چکار کنیم؟
....
تاتر، تاتر بازی میکنیم.

بازی ها دوست داشتنی بود. داستان قوی و پیچیده و از معدود کارهای خاص با موسیقی زنده وریتمی گیرنده.
فقط چند نکته درباره سالن: بی نظمی در زمان دریافت بلیط های از قبل خریداری شده و تغییر ترتیب شماره صندلی بر اساس آنچه در تیوال انتخاب کرده بودیم توسط سالن و عدم وجود بروشور نمایش در محل، صدای بلند بلندگو در زمان پخش تنها آواز ضبط شده در پایان نمایش.
ما عاشقیم که باز هم میرویم و تاتر زیبا و پرمعنا هم میبینیم. کاش دوستان سالن ها هم ما را بیشتر دوست داشته باشند.
lilibani
درباره نمایش لامبورگینی i
واقعا ساعت های مناسب تری هم می شد انتخاب کرد. با توجه به جغرافیای محل، حجم ترافیک منطقه و عرض کم خیابان محل نمایش، در ساعات دیگر روز که نیاز به وسیله شخصی نباشد گزینه بهتری بود.
سلام
در تلاش هستیم ساعت دیگر و زودتری براى رفاه شما دوستان عزیز نیز فراهم کنیم
۲۲ تیر ۱۳۹۶
با سپاس از نماینده گروه اجرایی
۲۳ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به همراه پسرم به تماشا نشستم. مادر و دختر عالی بودند در اجرا، کلام و اکسان. .. صحنه کابوس مادر خوب ساخته شده بود و پرهای بالش، آرزوهای بر باد رفته.. برای گروه نمآیش آرزوی موفقیت دارم.
اما تغییر ساعت نمایش نه به خریدار اطلاع رسانی شد نه در تیوال پیامی بود که اعلام کند.
مهرناز فراهانی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
lilibani
درباره نمایش شعله ۲ i
یک کار عالی، با اجرای عالی و نوشته ای دقیق و درست... روی هم رفته خوش ساخت
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
استفاده از دکور و عوامل صحنه بسیار پرزحمت بود ولی به دقت و روانی از تمامی آن استفاده شد. موسیقی عالی اجرا شد و گریم و اجرا بسیار هماهنگی بود. مدت ها بود صدای قهقهه و خنده در سالن نشنیده بودم. بخش عمده آن صدای آفرین و براوو خودم بود.... دوست دارم از همکاران سالن تشکر کنم. بلیط من و خانواده ام مربوط به 5 شنبه پیش بود که نمی دونم چرا در ترافیک عجیب و غریبی گیر افتادیم و دیر رسیدیم. در کمال تعجب با سخاوتمندی دوستان رورو شدیم و امکان مشاهده تاتر را برای شبی که خودمان تمایل داشتیم فراهم کردند. تشکر
بازی دوستان هنرمند و به کارگیری خلاقانه اکسسوری ساده صحنه تاثیرگذار بود. و در پایان، به درستی، چیزی جز نفرت و بیزاری از آن همه رخوت ایوانف در ذهن نمی ماند. نماد کسی که جز خود چیزی نمی خواهد و برای همان خود هم حاضر به هیچ تلاشی نیست....
مهرناز این را خواند
امیرمسعود فدائی و سپهر امیدوار این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
lilibani
درباره نمایش غرب واقعی i
سه تا بلیط برای جمعه داشتم که لغو شد. تماسی نداشتم که چه باید بکنم؟ این جمعه آیا صندلی ها پابرجاست؟ می توانم بروم و نمایش را ببینم با همان بلیط ها؟
درود بر شما
لطفا برای جابه‌جایی روز خود در ساعات اداری با شماره ۶۶۸۷۱۸۹۷ تماس گرفته و یابرای لغو ایمیلی دربرگیرنده شماره پیگیری / شماره کارت / نام صاحب کارت به نشانی support@tiwall.com بفرستید.
۰۷ مهر ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
lilibani
درباره نمایش دریا زدگی i
نمایش را همراه با پسرم دیدم. بازی هر چهار نفر بسیار روان، حرفه ای، هماهنگ و تاثیر گذار بود. از تمام فضای صحنه استفاده کردند. به کار گیری از آن ست کاناپه که تمام اکسسوری نمایس در کشوهایش قرار داشت ابتکار جالبی بود. دیالوگ ها به روانی به کار گرفته شد و اثر بخش بود. نتوانستن جلوی خودم را بگیریم و جایی که مهدخت از روی ویلچرش عشق را با فریاد التماس می کرد گریه کردم. خانم پسیانی دیگر خیللی وقت است که بازیگر قهاری شده. بازی خانم پانته آ بهرام نقص نداشت.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید