تیوال عالیا | دیوار
S3 : 03:53:38
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
کامو، استالین،............؟! حیف، چه جوانهای با استعدادی داشتیم و داریم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش تاثیر گذاری بود و برای حمایت از تولیدات داخلی تلنگری به تماشاگر داشت اما تمام فضای حسی را در اخر اجرا با سخنرانی کارگردان که مثل مدیران مدرسه یاد اور می شدند و همچنین قدردانی ار همه دوست و آشنا و هم محلی کارگردان و وادار تماشاگر برای تشویق آن عزیزان تمام احساس را از بین می برد و از اینکه من تماشاگر هم با پرداخت بلیت امده ام از افرادی که بلیت هدیه دارند قدردانی کنم، جای سوال فراوانی داشت که به کلی احساس و نمایش را از ذهن پاک می کرد.
"بد روزگاریه وقتی چپ و راست یک حرف می زنند؛ اونم در جایی که تنها واقعیت بی تردید، صفحه تسلیت روزنامه هاس. نه، کسی دوستدار واقعیت نیست. همه دوستدار اون توافق عمومی اعلام نشده ای هستن، که برای مدتی رسماً واقعیته.
به به چه انتخاب خوبی ... عالیا جان
۳۰ تیر
نیلوفر عزیزم سپاس از توجه شما، نمایشنامه افرا یاروز می گذرد بهرام بیضایی با هر کیفیتی زیباست.
۳۰ تیر
سلام به شما
۰۴ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دو سرباز یکی تازه کار و دیگری کهنه کار در منطقه مرزی کشورشان دوره سربازی می گذرانند و هر روز شاهد فرار مردم عادی از مرزهای کشورشان می باشند که یا موفق می شوند یا نه، که در هر صورت سربازها با تیراندازی خود باعث موفق یا ناموفق بودن مردم هستند سرباز با تجربه تر با توجه به مشکلات داخلی و زندگی و ناراحتی از تیر زدن به هموطن فراری دچار افسردگی و تضاد شده وسرباز تازه کار هنوز خیلی زمان دارد تا بفهمد و تنها، وظیفه اش برایش مهم می باشد و نه دلیلی را برای فرار از مرز می پذیرد و نه از مشکلات بیرون مرزی ها چیزی متوجه می شود و در پایان شاهد کشته شدن سرباز کهنه کار توسط هم رزمش می باشیم که در واقع خود کشی سرباز بود که با سو استفاده از جهل سرباز تازه کار اتفاق افتاد.
دکور و طراحی صحنه خوب بود و بازیها خوب بود.
به نظر من تکنیک مناسب نداشت حکایت ظرف و مظروف بود متن ... دیدن ادامه » نمایشنامه دارای بار موضوعی بالا و ایده ای وسیع بود اما در ساختار و ادبیات محاوره ضعیف بود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش مالی سویینی
مقوله مفاهیم ذهنی یکی از اساسی ترین بخش های سازنده زبان و شناخت است و در بخش بینایی و نابینایی در مقوله بندی بر اساس خصیصه "ویژه"و خصیصه. " پایه "تفاوت معنا دار وجود دارد و بسیار مبحث گسترده ای می باشد.
اما از یک نمایش چیزی فراتر از شنیدن انتظار می رود این مباحث را در یک جلسه کنفرانس 2ساعته هم می شود گوش داد و نت برداری کرد و بسیار آموخت.
تنها دیالوگ ماندگار نمایش از الهام کردا بود.
.....یه آهنگ تند برام بزار.......
مارکس در سوهو مونولوگی که من را به سالهای دانشجویی برد به زمانی که در کتابهای اقتصادی و پرورشی بدنبال مکاتب اقتصادی و تطبیق آن با نظامهای مختلف بودیم، اما به جرات می توانم بگویم مارکس جز افرادی بود که اندیشه اش قابل قبول تر بود و دلیل انتخابم برای دیدن نمایش مونولوگ، شخص مارکس بود.
مونولوگی با اجرای اویشن بیکایی در ابتدای نمایش شک داشتم، مارکس که یک آقا بود و آویشن بیکایی خانم محترمی که نقش مارکس رو اجرا می کردند اما با شروع نمایش و اجرای زیبای آویشن بیکایی در فراز و فرود های صدا و متن بسیار سنگین یک مکتب فکری، دیگر جنسیت مارکس در نمایش برایم بی مفهوم شد و اندیشه هایش پر رنگ تر و بدون لحظه ای وقفه، تمام حواسم در اجرای مونولوگ بود.
ممنون از شما و حضورتان.
۰۹ دی ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دو برادر خارجی با هم زندگی می کنند. یکی دایم الخمر است و در تخیلاتش نامزد مرده اش زنده و در کنارش است،
برادر دوم بیماری اختلال شخصیت دو قطبی یا دو شخصیتی دارد و در توهماتش مادرش را که در کودکی ازدست داده را زنده می پندارد و این کشمکش ها ادامه دارد تا اینکه پلیس مشکوک می شود و بازجویی و کشتار شروع می شود و در ادامه نمایش می فهمیم پلیس هم تخیلی بود، مساوات با دکور و صحنه ارایی خوب که به نظرم تمام دکور نمایش بی پدر را که فضای داخل اتاق ها گنگ بود را دراین نمایش نمایان کرده و همچنین با صداگذاری به شکل دوبله از زبان اصلی و به شیوه غیر همزمان تماشاگر را بیشتر به گفتار و حرکت های بازیگران که باز بی شباهت به بی پدر نبود جلب می کرد و موضوع اصلی گنگ تر به نظر می رسد البته این هم شیوه جدید نمایش است اما تمام این موارد در نمایش بی پدر بود تکرار هر چیز ارزش آن را ... دیدن ادامه » می کاهد.
با سلام . ببخشید فکر نکنم برادر دومی مشکلی تحت عنوان اختلال دو قطبی داشته باشد . البته این تنها نظر بنده است .
۲۲ مهر ۱۳۹۶
دوست عزیز لطفا گزینه احتمال افشا رو بزنید که جذابیت تئاتر برای بیننده از دست نره
۲۶ مهر ۱۳۹۶
سحر سیف الهی دوست عزیز سپاسگزارم از توجه شما.
۲۷ مهر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عالیا
درباره نمایش شک i


شک یک مکتب فکری فلسفی و همچنین یک روش است که فرهنگ‌ها و روش‌های مختلف را دربرمی‌گیرد. بسیاری شک‌گرایان سیستم‌های معنایی زمان خود را به پرسش می‌گیرند، که غالباً موجب ابهام و شک می‌شود. این شک‌گرایی می‌تواند از ناباوری به راه حل‌های معاصر فلسفی باشد تا ندانم‌گرایی یا حتی رد واقعیت جهان خارج. شک‌گرایی فلسفی با شک‌گرایی متدولوژیکی تفاوت دارد. به این شکل که شک‌گرایی فلسفی روشی است که در آن امکان قطعیت دانستن انکار می‌شود. ولی در شک‌گرایی متدولوژیک روشی است که در آن تمام ادعاهای دانستن با هدف جدا کردن ادعاهای درست از نادرست موشکافی دقیق می‌شوند. وقتی شخصی را نمی شناسید و یا کاری را برای بار اول انجام می دهید ، اینکه شک کنید و یا حس بی اعتمادی داشته باشید کاملا عادی است. اما گاهی برخی از افراد نسبت به اشخاصی که شناخت کامل به آنها دارند ... دیدن ادامه » نیز حس بی اعتمادی دارند.
شک می تواند بیماری باشد از ان بلاهای خانمان سوزی که فرد مبتلا را محکوم به زندگی در جهنمی دائمی می کند. شک از رذائلی است که دنیا و آخرت انسان را با هم به باد می دهد، فرد را گرفتار نوعی سیاهی و بدبختی طاقت فرسا می کند، روابط را ویران می سازد و خانواده ها را به باد می دهد. انسان شکاک در جامعه جایی ندارد و محکوم به تنهایی ابدی است.
شک نوعی اختلال وسواسی است که گاه فرد را گرفتار رفتارهای غیرعادی و جنون آمیز می کند.
دکارت شک را مبتنی بر این می داند که انسان به طور شک دستوری و سیستماتیک در همه چیز شک کند و تنها چیزی که در ان شک نکند شک در شک کردن است. یعنی بالاخره یک «من» وجود دارد که شک می‌کند و در این من شکاک نمی‌توان شک کرد.
عالیا
درباره نمایش آخرین نبرد i
آخرین نبرد یک نمایش کمدی فانتزی است که از طریق برخورد دو اسطوره آژاکس یکی از پهلوانان اساطیری یونان اثر نویسنده اسپانیایی و شخصیت دوم دن کیشوت شوالیه ماجراجوو عجیب وغریب که در رویای او دوشیزه ای بنام دولسینه آ وجود دارد که دن کیشوت دل در گرو وفا داری او نهاده است . برخورد این دو شخصیت اساطیری در واقعیت به دو بیمار اختلال شخصیت نمایشی شبیه است که در اجرا به زیبایی تفاوت را متوجه می شویم، شخصیت اسطوره ها و بیماری روانی باعث فانتزی شدن نمایش شده ،و تماشگر را تشویق به توجه بیشتر به ادامه نمایش می کند
طراحی صحنه با توجه به فضای کوچک تماشاخانه بازیگاه خوب بود و طراحی لباس دارای دوگانگی بود که فضا را در ذهن از کمدی بودن جدا نمی کرد و به نظرم جالب بود،موسیقی با اجرا هماهنگ بود و گروهی نوازنده جوان بصورت زنده هنرنمایی می کنند و خالق لحظات بیادماندی ... دیدن ادامه » هستند.
عالیا
درباره نمایش فالومی i
ازدواج یکی از مراحل مهم در زندگی انسان به شمار می رود و مطالعات متعددی که در مورد ازدواج انجام گرفته بر اهمیت سلامت جسمانی و روان شناختی تاکید کرده و در دهه های اخیر توجه بسیاری از پژوهشگران و متخصصین بالینی و خانواده به کیفیت روابط زناشویی جلب شده است و به بررسی مباحثی چون نقش عوامل مادی،فرهنگی، روانی و شخصیتی را بر تصمیم گیری ازدواج و رضایت از آن را در بر می گیرد.
اولین تحقیق منتشر شده در مورد روانشناسی ازدواج اثر ترمن و همکارانش بود آنها تلاش کردند تفاوتهای بین ازدواج موفق و ناموفق را بررسی کنند،در هر بررسی ازدواج به بررسی شخصیت افراد پی بردند که هر فردی دارای شخصیت است و شخصیت تعیین کننده حدود موفقیت و خشنودی افراد در زندگی می باشد،
اگر بگوییم شخصیت شما یکی از مهم ترین نعمت های شماست اغراق نکرده ایم، شخصیت به شما کمک می کند تا تجربیات ... دیدن ادامه » خود را شکل دهید و تا آخر عمر نیز این کار را انجام می دهد .تمام موفقیت شما تا به امروز، انتظاراتی که از آینده دارید، خواه همسر یا والد خوبی شوید حتی سلامتی شما تحت تاثیر شخصیت شما و شخصیت افرادی که با آنها تامل دارید قرار دارد از جهتی غرایز, نیروهای سوق دهنده شخصیت می باشند و فروید نیز در مبحث خود و فراخود به بررسی شخصیت انسان پرداخته و توانایی هایی که بزرگسالان برای ارضا کردن نیازهای خود استفاده می کنند را" تفکر طبق فرایند ثانوی" نامیده. ما می توانیم این ویژگی ها را به صورت عقل یا خردمندی خلاصه کنیم که در دومین ساختار شخصیت ها ی فروید یعنی "خود" وجود دارد که ارباب منطقی شخصیت است.
نمایشنامه پیتر شفر به موضوعی پرداخته که جهان شمول می باشد و دارای اهمیت است و کوروش سلیمانی با مهارت و دانش توانسته به زیبایی این نمایش رو به صحنه ببرد.
مدیر موسسه حسابداری با تمام اقتدار و خود خواهی و مدیریت، دچار بیماری پارانویید میشود. با اینکه همه چیز خیلی خوب و در نهایت عشق و علاقه شروع شده بود ، ولی بدبینی اش به حدی می‌رسد که شخصیتش را تحت تاثیر قرار می‌دهد، حال مسئله جدی است و در روابط زناشویی خود را درمانده می بیند.
همسرش با همه جوانی و شادابی از نظر عاطفی شکننده می شود و دنبال راهی برای پیدا کردن هویتش می گردد، جولیان (کاراگاه خصوصی) که شخصیتی است خود افسرده و وسواس مرضی دارد, او هم با تمام مشکلات و کاراگاه بودنش در روابط میان فردی خود دچار مشکل است . حضور این سه شخصیت داستان دراماتیکی را رقم میزند و با طنزی گزنده به اوج میرسد که در تمام جوامع مشترک است
از خواندن مطلب روشنگرانه ى شما بهره مند شدم. ممنون از حضور و همراهى شما دوست عزیز ...
۰۸ شهریور ۱۳۹۶
متشکرم از گروه نمایش بیستون امیدوارم شاهد کارهای آتی شما باشم.
۱۱ شهریور ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عالیا
درباره نمایش مهاجران i
....وقتش نشده زبان اینا رو یاد بگیری؟!
برای چی؟
....تو داری در این مملکت زندگی می کنی از این هوا تنفس می کنی.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلم برای کودکانی که با شخصیتهای شاهنامه آشنا باشند جذاب تر خواهد بود و از نظر تکنیک و انیمیشن خوب بودو برای کودکان امروزی که بهترین فیلم های انیمیشن رو از شبکه ها می بینند تا حدودی قابل قبول بود اما از نظر سیر داستانی گنگ بود رابطه گل پری با داستانهای نا موفق او تا اخر قصه و چگونگی موفق شدنش گنگ و نا مفهوم بود و تنها بعد از یکساعت از فیلم در انتها با چند دیالوگ کل مشکل نا موفق بودن گل پری را باز گو میکند که کاش در جریان کل داستان همراه میشد و در انتها انتظار می رفت پدر بزرگ خوشحالیش را با کودکان شریک می شد و سوال گنگ پدر بزرگ چی شد ( از طرف بیننده) مطرح نمی شد، تا کودکان خوشحال تر سالن را ترک کنند.
پرند محمدی و ehsanicov این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عالیا
درباره نمایش شب i
.... چی آمار استنباطی ؛ آمار استنباطی آخ از این آمار استنباطی در روانشناسی .....
پرند محمدی، پرندیس و کوروش فرساد این را خواندند
محمد رحمانی و رضا تهوری این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عالیا
درباره نمایش لِ ته i
له ته در معنا : اسم رودخانه ای می باشد که مردگان در جهان زیرین با عبور از رود لته و خوردن آب این رودخانه خاطرات گذشته شان را فراموش می کنند.
«کافه لِته» به معنای کافه فراموشی است و مشتریانی که وارد این کافه می شوند، می خواهند گذشته شان را فراموش کنند.
نمایش له ته فیزیکال است وبر پایه بدن وحرکت و دیالوگ جز چند مورد ندارد .در نتیجه باید با آگاهی از اسم نمایش به دیدنش بروید تا برایتان قابل درک شود نمایش از جهت نو بودن و خلاقیت به نمایش درآوردن " له ته "اساطیری یونان، بسیار ارزشمند می باشد . وقتی در این نمایش از فراموشی سخن به میان میاوریم در اصل آمده اند به کافه له ته تا بتوانند فراموش کنند از این جهت بسیار مهم است که بدانیم هنوز مواردی از گذشته وخاطرات درذهن باقی مانده و زمان می برد برای فراموشی مطلق و کافه محل گذری است که وقفه ایجاد شده را به ... دیدن ادامه » نمایش می گذارد و اجرا با فصلها و رنگها در ارتباط می باشد و نمایش ابتدا با رنگ خاکستری آغاز شد و این رنگ نه تیره هست نه روشن بلکه آزاد از هر محرک و گرایش روانی می باشد خاکستری یک مرز است مرزی مانند "سرزمین هیچ " که اصطلاحی در زبان آلمانی به معنای امری یا چیزی که با گرفتاری روبرو شده است و در این نمایش بخش اول جنگ و درگیری انسان با خود بود برای پذیرش شرایط ایجاد شده برایش و رنگ دوم سبز که هم فصل بهار وتابستان می توانست باشد اما رنگ سبز ثبات عقیده و خود آگاهی است وارزش زیادی را برای خود فرد در تمام شکل های تعلق و اظهار وجود قایل است و قسمت دوم در واقع گذشته خوب شخص است که گاه به یادش میاید و هنوز فراموش نشده و در این میان شاهد نورهایی هستیم که گاه خیره می شوند و این نورهایی کوچک سمت چپ و راست می تواند پنجره های کافه باشد برای دیدن بیرونی که به واقعیت و حال زندگی زندگان تعلق دارد نگاه بار حسرت در خود دارد سکوت و توجه و این بسیار زیباست و در هر قسمت نوری از بالا می تابد نور بالا به آسمان تعلق دارد آسمان نماد خداست و درخواستهایی از آن دارند و این درخواستهابه صورت دیالوگ های کوتاه و سریع انجام می شود و نشان دهنده ارتباط با خداست و انسان که هنوز زمینی است و کوچک و گویا فراموش کرده اند آمده اند که فراموش کنند و نشان دهنده امید می باشد حتی در ناامیدی و در قسمت سوم رنگ قرمز ترکیب با زرد یک نارنجی کم رنگ را بوجود می آورد نشانگر یک شرایط جسمانی بکار بردن انرژی است نبض سریع و فشار خون وتنفس را بیشتر می کند و این جدال با خود است و در این جدال فقط خاطرات مرور می شوند برای فراموشی در اصل پذیرفتن اینکه باید فراموش کند در قسمت آخر شخصی که تازه وارد کافه شده وهنوز پذیرفتن مراحل برایش گنگ است و تا خودش نخواهد نمی توان برایش کاری انجام داد. به نظر من نمایشی بسیار زیبا ودارای بار فلسفی بود. از تمام گروه نمایش سپاسگزارم و برایشان بهترینها را آرزو دارم به امید کارهای خوب آتی از ایشان .
عالیای عزیز از نوشتار خوبتون به خصوص بحث رنگها و فصل ها در این نمایش بسیار استفاده کردم و چه پرمعناست که با رنگ خاکستری که علاوه بر فرمایشات شما نمادی از ابهام است شروع میشود.این نمایش دیدنیست و باید اجرای سختی بوده باشد از موسیقی هم استفاده شده بود؟اگر ... دیدن ادامه » پاسخ مثبت است چه موسیقی هایی بوده؟
سپاس از شما دوست عزیزم
۲۸ آذر ۱۳۹۵
بانوی بزرگوار ناهید حدادی مهربان از توجه شما سپاسگزارم، حضورتان باعث دلگرمی است و افتخاریست برایم، آشنایی با مادری فرهیخته و دوست داشتنی.
۲۴ دی ۱۳۹۵
خدایم را شاکرم که در کافه فرهیختگان تیوال به سر برم . که همه هوا و نوای زندگی و داد و ستد تجربه و دانش افروز یست .عالیای عزیزم مهرت را سپاس دختر نازنینم .
۲۴ دی ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عالیا
درباره نمایش مونولیزر i
..... بشکنه اون شاخه ام، اگه بخواد چوبه دار بشه برای کسی.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عالیا
درباره نمایش ماه در آب i
رشد انسان از درون ریشه می گیرد و ژنتیک روش راهبری است و اهمیتی که این روش در تمام گستره روانشناسی کسب کرده کلید حل مسایل را در قلمرو های متعدد در دوران کودکی قرار داده است و باید گفت کودک بیشتر وغالبا وضع روانی بزرگسال را تببین می کند. وهمچنین انسان اجتماعی است ماهیتش در جامعه شکل می‌گیرد و تکامل او در واقعیت بخشیدن به خویش است ، قوانین حاکم بر جامعه نیز به نوعی تاثیر گذار بر روابط می باشند. نمایش ماه در آب به یک خانواده اشاره دارد که خود نمادی از جامعه است به وا کاوی عوامل تاثیر گذار بر افراد آن خانواده می پردازد و روایت گر زندگی زنی بنام آی سودا از زبان دختری بنام باران است . استفاده از آینه در طراحی صحنه با مفهوم هماهنگی داشت و موسیقی سنتی که نماد یک خانواده ایرانی بود به ترسیم یک خانه ایرانی کمک می کرد ، بازی ها خوب و صدای ضبط شده ای بین دیالوگ ... دیدن ادامه » ها پخش می شد که لازمه ارتباط موضوعی بود ، باعث یکنواختی و طولانی شدن دیالوگ ها در نتیجه خستگی تماشاگر بود. در کل نمایشی بود که درباره اش تحقیق و بررسی شده بود و به نکته های ریز ولی پر از مفاهیم اشاره داشت . از خانم ناهید مسلمی متشکرم نقش به نظرم بی نقص بود .از تمام گروه نمایش تشکر می کنم و به امید کاراهای آتی از ایشان .

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عالیا
درباره نمایش هیچ در هیچ i
موضوع نمایش 20 آبان "رهایی"
تنها چیزی که به نظرم ارزشمند بود دیالوگ اصغر همت بود
آه ای صدای زندانی
آیا شکوه یاس تو هرگز
از هیچ سوی این شب منفور
نقبی به سوی نور نخواهد زد؟
آه ، ای صدای زندانی
ای آخرین صدای صدا ها …….
وحید هوبخت و حسین این را خواندند
مهدی حسین مردی، پرندیس، نیلوفر ثانی و محمد رحمانی این را دوست دارند
عالیای عزیز ،گویا اجرای امشب زیاد خوب نبوده از این بابت متاسفم :(
۲۰ آبان ۱۳۹۵
عالیای عزیزم خیلی دوست داشتم دوستان عزیزم هم شاهد اجرایی خوب در این نمایش میبودند که نشد
اما الان افسوسی بزرگتر در سینه دارم و آنهم خبر پرکشیدن ابرمرد دنیای موسیقی لئوناردو کوهن است
بعضی انسانها جایگزینی ندارند حیف که دستمان کوتاه بود،
برای کسانیکه ... دیدن ادامه » میتوانیم تا هستند باید قددردان باشیم
سپاس از حضور ارزشمندتان عالیای عزیز
۲۱ آبان ۱۳۹۵
پرندیس بزرگوار، مهربانی شما ستودنیست
۲۱ آبان ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آدمی هیچ نیست مگر بافته ای از پیوند ها ء تنها چیزی که برای او مطرح است .

I .ST .Exupery
گزینه ای برای انتخاب من نبود : دوست ندارم
به نظرم جمله ی به شدت کوچکی ست..
۱۷ آبان ۱۳۹۵
نیلوفر جان ممنونم از حضور با ارزشت و اشتراکِ این خوانده ی حقیقتا خوب.. بله خیلی باهات موافقم ، در مورد نقص بیانِ برخی مترجم ها و نویسنده ها و اشکال هایی که در آن هست .. توی پرانتز بگم که در این گونه موارد همیشه خودم را با جمله یا آن نوشته ای که می خوانم روبرو ... دیدن ادامه » می بینم و سعی دارم به فهمیدن کامل آن و سرانجام اگر با آن مشکل داشته باشم چه در معنا و چه در ساختار ، مطلقا به نویسنده یا مترجم نگاهی ندارم ( جدای از این مورد و به طور جامع عرض می کنم) ، برای مثال اگر نظر من درست باشد ، در ظاهر اشکال از یکی از این دو هست اما مهم اشکال جمله ست و اینکه اصلا این خود موهبتی شده تا بهانه و انگیزه ای باشد برای فکر بیشتر و من هم به رفع اشکال هایم برسم ، اما دوست دارم و هدفم اینست که برآیند بعد از کلی چکش زدن در درون خودم و بعد هم بحث و مشورت به دانستنِ بیشتر برایم منتج بشود ..
و همین طور صحبت پایانیت در مورد تفسیرهای متنوع و گسترده را بسیار دوست داشتم و کاملا قابل توجه و تعمق خواهد بود
ممنونم از این هم صحبتی مفید و عالی
۱۸ آبان ۱۳۹۵
درود مهدی جان کاملا درست میفرمایی سپاس از همراهیت
۱۹ آبان ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مرز باریکی میان عشق و نفرت وجود دارد، تقابل عشق و نفرت به روان رنجوری در انسان می انجامد و نمایش با استفاده از مفاهیم، اندیشه ها و راههای سیر وسلوک مکاتب شرقی به زیبایی این عشق و نفرت را به تصویر کشیده و درکل نمایشی مونولوگ بود اما پر از مفاهیم عاشقانه وعارفانه اصیل به نظرم ارزش دیدن داشت .
سپاس از حضورتون
۰۸ آبان ۱۳۹۵
سپاسگزارم آوا جان
۰۸ آبان ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بارو : شما که به ما کلک .دروغگویی را یاد می دهید خودتون از کجا یاد می گیرید ؟!
شامپانزه : ما هه هه از ادمها ...............
نمایش جزیزه شامپانزه ها داستان کلک زدن است که خود کنایه از ترفند زدن وشگرد زدن ویا حقه بازی است. داستانی را برای کودکان روایت می کند که در انتها بفهمند با این رفتار به جایگاه رفیع نخواهند رسید .نمایش دارای طراحی صحنه خوبی بود و باعث میشد با تغییرات موضوع، کودکان ارتباط بر قرار کنند طراحی لباس عالی بود، موسیقی بسیار عالی و مورد توجه کودکان بود. تنها زمان نمایش که بیشتر از 60 دقیقه بود باعث شد از استانه تحمل کودکان خارج شود ودقت کمتری داشته باشند حتی بچه های علاقمند، در کل نمایش خوبی بود به نظر من اگر تصاویر واقعی در تبلیغ داشته باشه مورد استقبال بیشتر قرار میگیرد و انتخابش برای کودکان راحت تر می شود .تنها ایراد که می شود مطرح کرد و ... دیدن ادامه » حتی کمی عمیق تر شد در نمایش مخصوص کودکان، والدین می باشند که خود با شادی بهمراه بسته های پاپ کرون به استقبال نمایش می روند حتی رفتارهای اشتباه کودکان را نادیده می گیرند و اداب تشویق کردن از یک گروه که تنها ایستاده تشویق کردن می باشد برایشان سنگین است . در انتها از تمام زحمات گروه نمایش تشکر می کنم و ارزوی موفقیت برایشان دارم .
سید حامد حسینیان این را خواند
رضا تهوری، پرندیس، پرند محمدی و محمد رحمانی این را دوست دارند
عالیای عزیزم، اون فرشته کوچولوی خوشگل باید به داشتن پدر و مادری چون شما افتخار کند که از این سن با دنیای هنر و تئاتر آشنایش کرده اند و مهمتر اینکه بر خلاف روال ناپسند مرسوم فعلی که در تربیت فرزندان ،خود آگاه یا ناخودآگاه ، ضد ارزش ها را در چشم آنها به ... دیدن ادامه » ارزش بدل میکنند ، پدر و مادری دارد که از همین کودکی ارزش ها را درذهن و روحش شکوفا میکنند
درود فراوان بر شما
۰۵ آبان ۱۳۹۵
پرندیس مهربان از لطف و محبت شما سپاسگزارم و البته شک ندارم هر پدرو مادری تمام تلاشش پیشرفت و موفقیت فرزندش می باشد اما گاهی فراموش می کنیم جزییات زندگی تاثیر عمیق تر و دراز مدتی بر روان کودکان به جا خواهد گذاشت.
۰۵ آبان ۱۳۹۵
عالیای عزیز متاسفانه من مثل شما مطمئن نیستم،شاید از این جهت که بیشتر برخورد داشتم ، حالا در حد متوسط فرض را بر این می گذارم که از سر نا آگاهی و تحت تاثیر عوامل بیرونی باشد.هنوز کم نیستند زوج هایی که برای نجات زندگی مشترک، سرگرمی یا فرار از تنهایی فرزند ... دیدن ادامه » یا فرزندانی به دنیا می آورند بدون اینکه برایشان مهم باشد یا متوجه باشند چه مسولیت سنگینی بر عهده گرفته اند تاییدیه اش روبرو شدن با جملاتی چون این هم قاطی بقیه بزرگ میشه یا هر آنکس که دندان دهد نان دهد،انگار نان کفایت می کند!وقتی ازدواج با دلایلی انجام میشود که دیر یا زود متوجه میشوند فریب و اشتباهی بیش نبوده وای به سرنوشت ماحصل آن که بی توجه او را وارد این دنیا می کنیم، متاسفانه این بی توجهی علی رغم افزایش حجم اطلاعات در دسترس بنا به دلایلی رو به فزونیست
عالیای عزیزم درد دلی بود ناخواسته، میدانم بیش از من میدانید و بزرگواری می کنید
درود بر شما
۰۵ آبان ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید