کمدی کودک و نوجوان رویداد آنلاین
چیدمان
تیوال سارا عمادی | دیوار
S3 : 06:45:30 | com/org
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
همیشه موضوع زمان کوتاه و مفید نمایش برای رساندن مفهوم برایم دغدغه بود و از نمایش هایی که گنده گویی های بیهوده ای داشتند و صحنه ها را بی جهت طولانی می کردن تا مفهموی را ایجاد کنن بدم می آمده و می آید . اما وقتی میبینم می شود بدون هیچ دیالوگی و در زمانی کم مفهوم را به سادگی رساند بسیار بسیار خوشحال می شوم .

نمایش دریم لند ساده مختصر و مفید به بهترین نوع مفهموش را به مخاطب رساند مخاطب را سرگرم گرد خنداند و حتی به تعقل فروبرد . دریم لند نه تنها پا را از گلیم خودش دراز تر نکرد بلکه در همان گلیم خودش بسیار خلاق و جالب بود . صحنه های غافلگیر کننده ..
بسیار بسیار لذت بردیم . توصیه می شود سریع تر ببینید تا از دست ندهید این گروه زحمت کش خلاق و حرفه ای را .
با اطمینان میگویم کسی نخواهد بود که به دیدن نمایش برود و لذت نبرد
خوشحالیم که از دیدن اجرامون لذت بردین :) ✨
۰۱ اسفند ۱۳۹۸
ممنون و خوشحالیم که دوست داشتین ❤️
۰۲ اسفند ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
من به شخصه دنبال کننده ی قوی کارهای آقای مساوات هستم و همیشه خلاقیت و ایده های ناب اثرهای ایشون را ستایش می کنم .
بیگانه در خانه بی شک در مساله ی تکنیک فیلمبرداری و تلفیق تیاتر و تصویر در تیاتر ایران بی نظیر است . و بعد از آن دکور و طراحی صحنه مثل همیشه عالی و خوب است .
قطعا بعد از این همه تعریف یک اما ی بزرگ دارم که اصلا درکش نمیکنم چرا نمایش انقدر کند و کند و کند بود؟!!! دوساعت نیم برای درک سینمای کلاسیک در حین نشستن بر صندلی های بدقلق و ناجور تماشاخانه مستقل کاری بسیار بسیار سخت است . البته که من نمایش "این یک پیپ نیست" رو دوبار بر روی همین صندلی ها دیدم و هیچ وقت نفهمیده بودم چقدر صندلی ها ناراحتن !!!!
هنوز متوجه استفاده ی آقای مساوات از زبان من درآوردی نشده ام که البته در کار قبلی مفهوم ایجاد می کرد. اما اینجا نه یا شاید هم من متوجه مفهومش نشدم. و البته از این حرکت که اسم نوید محمد زاده در لیست بازیگران نبود را بسیار پسندیدم و من انگاشتم دلیلش این بود که "ریا نشود" سلبریتی در نمایش مان هست!!!
الحق هم پرفورمنس بی نقص و عالی داشتند .
خلاصه دیدن نمایش خالی از لطف نیست اما دوساعت و نیم را در ذهن داشته باشید.
اول اینکه کارگردانی و طراحی کار واقعا بی نظیر و عالی بود .
بازی ها روان بود ، بیش از انتظار تنظیم شده و هماهنگ بود . طراحی حرکات واقعا خوب بود .
نمایشنامه سلیقه ی من نبود اما خب فرم برتری داشت نسبت به محتوا از نظر من .
.
نکته های بعدی راجع به سالن اینکه ردیف های G و H باید از روی صندلی بپرن برن روی ردیف خودشون که خیلی بد بود . مخصوصا ردیف H .
و دیگر اینکه کار بروشور نداشت البته گفتن تموم شده اما خب واقعا نیاز بود .
خلاصه ارزش دیدن دارد بسیار زیاد توصیه می شود.
تک تک بازیگرها عالی بودن و یه خسته نباشید حسابی نیاز دارن
خبری از تمدید یا فروش جدید نیست ؟؟؟؟
به فاصله ی کمتر از ده روز برای بار دوم نمایش را دیدم و باز هم لذت بردم !
با صحنه های بازجویی و کتک خوردن ها بغض کردم و با بلاحت و سادگی "صادقی" حسابی خندیدم .
نکته ی جالب که باعث شد دوباره دست به نوشتن نظر بردم این بود که در این حجم زمانی کم نمایشنامه تغییر فاحشی داشت که توجه من را حسابی جلب کرد . در ابتدا اذعان داشتم پایان بندی اجرای قبلی ( که شایگان بعد از شنیدن اعترافات سرباز آخر ، میخواد که دوباره پرونده کمالی رو بررسی کنه ) رو بیشتر دوست داشتم . اما وقتی کارگردان در رورانس توضیح داد که هنوز در حال پیرایش نمایشنامه هستند و منتظر شنیدن بازخوردها مخصوصا به صورت حضوری هستن دلم خواست باهاشون راجع به تغییرات صحبت کنم و خب بعد از شنیدن حرف هاشون علت تغییر رو بهتر درک کردم .
و باز هم نکته ی قابل تقدیر این است که این گروه ریسک تغییر رو در این اندازه پذیرفتن و دارن حسابی آزمون و خطا می کنن. این تلاش چه در اثر بهتر شدن باشد یا هر چیز دیگر ، در هر صورت بازخوردهای مثبتی را برای گروه نویسندگی و کارگردانی خواهد داشت تا از تغییر نترسن و ریسک کنن .
به طور متوسط هر ده روز یکبار این نمایش را دیدم
خیلی حیرت انگیز بود
۰۲ آذر ۱۳۹۸
دفعه ی دومی که من نمایش رو دیدم . پایان این بود که شایگان حرفی راجع به درخواست مجدد پرونده کمالی نداد . و صدای تیر اومد بعد از بیون رفتن . در حین نمایش هم اسم فیروزگر اضافه شده بود . که دفعه ی قبلی اصلا نبود
۱۴ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
از عالی و بی نقص بودن کار هرچقدر بگم ، قطعا کم گفتم !
اما اجرای ساعت 8.30 دیشب اتفاق خاصی داشت . در اوج صحنه ی بازپرسی شایگان از کمالی خانومی در بین تماشاچی ها حالشون بد شد و از حال رفتن (البته نمیدونم علت دقیقش چی بود) او اجرا نگه داشته شد و مجبور شدن ایشون و بیرون ببرن . به غیر نگرانی برای حال اون خانوم ، که من بعد از اجرا هم دیدمشون و ناراحتی و ..
اما همزمانی این اتفاق با این صحنه خیلی جالب از اب دراومد از نگاه من البته ! من خودم با دیدن چهره ی رنگ پریده ی این خانوم مو به تنم سیخ شد و انکار اون بازپرسی و اون صحنه رو با گوشت و خونم عمیق تر حس کردم .
ولی نکته ی مثبت و قابل تامل تیم بازیگرا این بود که هیچ کدوم از این سه نفر اون صحنه حتی چشم نچرخوندن سمت تماشاچی ها ، ذره ای از تمرکزشون کم نشد ، صحنه یه هیچ وجه از ریتم نیافتاد . .. و حتی به نظرم رسید امیر نوروزی سعی کرد بعد از بازگشت به بازی یه مروری از دیالوگ هایی که ما شاید از دست داده بودیم و ببهمون بده !
و احسنت
واقعا بی نظیر بودید .
دمتون گرم
من دیشب در همان اجرایی که آقای عصبانی به عکاس خانم تذکر محکمی داد حضور داشتم و نمایش را دیدم و لذت بردم حتی حوصله ام سر نرفت .
از طراحی صحنه بسیار لذت بردیم . قطعا به دلیل تذکر بلند آن تماشاگر کم تحمل تمرکز بچه ها کمی بهم ریخت و در کل نمایش کمی از ریتم افتاد .
نمایشنامه ببشتر شبیه به فیلم نامه بود و فضا به فضای دوربین و ویدیو نزدیک تر بود . بهتر است اینطوری بگم که اگر فیلم بود بیشتر دوستش می داشتم .
تماشاگر کم تحمل!!! کاملا کار درستی انجام داده قرار نیست این مزاحمین را که مخل اعصاب هستند تحمل کرد
۰۴ مهر ۱۳۹۸
چقدر خوب گفتین سرکار خانم اسکندری . احسنت.
۰۴ مهر ۱۳۹۸
ممنون آقای محمدجواد
درود بر شما
۰۴ مهر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
سارا عمادی
درباره نمایش سیزیف i
در حین دیدن نمایش با اینکه چیزی متوجه نمی شدم ولی لذت می بردم و شاید چند دقیقه کلافه می شدم و به ساعتم نگاه می کردم ولی باز لذت می بردم . بعد از کار هرچه بیشتر که گذشت ، بیشتر به نمایش فکر کردم و حس کردم چقدر در حین تماشا شخصیت ها رو دوست داشتم . بعد از کار تحلیل دوستم باعث شد متوجه شدم واقعا چیزی از کار نفهمدیم . و میخوام دوباره کار را ببینیم .
عزیزم پیشنهاد میکنم فیلم کارناوالی برای هوس رو ببینی قطعا همه چیز برات روشن میشه
۲۵ خرداد ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
سارا عمادی
درباره نمایش شهر ما i
بلیط 40 هزار تومانی برای تماشاخانه ایرانهشر برای اینکه یه کار کاملا دانشجویی کاملا متوسط ببینیم !!! ما همچین انتظاری نداشتیم . دانشجویانی که حتی در حد خودشون هم خیلی خوب نبودند و نمایش های دانشجویی ارزون تر و باکیفیت تری در تالار مولوی و حافظ و... هست که نیاز به دیده شده دارند .
یه کار دانشجویی متوسط رو به خوب که ارزش دیدن داره ... :))
البته کلی هم میخندین :))
طنز بسیار هنرمندانه و بازی های بسیار عالی و هنرمندانه
مخصوصا آقای تینو صالحی که عالی بوودن و آقای نادر فلاح که عاالی بازی می کنن.
اما داستان پایان خووبی نداشت .
و شخصیت ها کمی نوسان داشتن
اما در کل خوب بود و ارزش دیدن داشت.
صندلی خارج از ظرفیت نمی زارین ؟
بلیط سانس های جدید کی باز میشن برای خرید؟
مسیح راستی این را خواند
درود بر شما
به آگاهی می رسد، اجرای این نمایش تا اطلاع دوباره گروه نمایشی، لغو شده است. شما می‌توانید پیام‌های گروه همیاری را برای کسب اطلاعات تازه در این مورد، پیگیری نمایید.
۰۷ اسفند ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
کار خوبی نبود . کارگردانی ضعیف بود . نمایش از نیم ساعت اول به بعد کاملا از ریتم افتاده بود.
صرفا بانمکی های آقای جواد عزتی نمایش رو سرپا نگه داشته بود.
من کار و دوست نداشتم .
این بار چندمی که به خاطر حضور بازیگران کار انتخاب می کنم و ناامید می شم. قطعا کارگردانی رو باید در اولویت هام بگذارم.
این نمایش و برای بار دوم دیدم . خیلی لذت بردم .
طنز بسیار قوی داشت و در عین سادگی کنایه های سنگینی داشت .
ریتم خوبی داشت ، اصلا متوجه نمیشدی یک ساعت چه جوری گذشت.
واقعا لذت بردیم
عالی بودین
دم همه بچه های تیاتر بی دل گررررم

برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
هیچ بازیگری به غیر از امیر جعفری نمی تونست این مونولوگ پراحساس و انقد خووووووب بازی کنه .
عاااالی بود.
دمتون گرم
باهاتون کاملا موافقم ...امیر جعفری عالی بود
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
من هم کاملا موافقم امیرجعفری فوق العاده بود
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
Sara Emadi
درباره نمایش بی پدر i
نمایش متفاوتی بود . ایده ی کار بسیار هوشمندانه و خلاقانه انتخاب شده بود.
جسارت مثال زدنی در کارگردانی دیده می شد که بسیار تحسین برانگیز است.
بازی های عالی بودن واقعا دم بازیگرهای گروه گررم
اما مشکل کار طراحی صحنه و دکور بود که بسیار توی ذوق می زد و اگر طراحی بهتری می داشت مشخصا می تونست نمایش تاثیرگذارتری باشه.
و ایراده دیگه ای که به چشم من اومد زمان طولانی و صحنه های اضافی کار بود .
و اینکه اگر به دنبال کاری مثل کارهای قبلی آقای مساوات هستید این نمایش غافلگیرتون خواهد کرد و مثه من به هدفتون نخواهید رسید :)))

دکور و طراحی صحنه به نظرم نقطه قوت کار بود،اون ترس و نگرانی و سردرگمی و تعلیق رو بهتر از این نمی‌تونستن در بیارن.
۲۶ فروردین ۱۳۹۶
به نظر من هم طراحی دکور با توجه به فضای سالن خیلی مناسب بود. عمق سالن قشقایی مناسب نیست. اگر بازیگر روی زمین باشه از ردیف های بالا دیده نمیشه. ولی ارتفاع دکور باعث شده بود که همه تماشاگرا مسلط باشن. ضمن اینکه فضای تنگ خونه با شرایط مستاصل کاراکترها خیلی همخوانی داشت. ولی سالن عمارت مسعودیه متفاوت بود و اتاق ورونیکا این امکان رو داشت که کف سالن اجرا بشه.
۲۷ فروردین ۱۳۹۶
دکور از نقاط قوت و عناصر مثبت این نمایش بود.
۲۸ فروردین ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
دوستان عزیز
من دو بلیط برای چهارشنبه 16تیر در جایگاه همکف -ردیف2- جایگاه 30 و 31- دارم
اگر کسی مایل به جا به جایی یا خرید هست اطلاع یده
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید